PROFIL

 

Chris Sadler

Profil

Chris je puvodem z Wolverhamptonu. Poprvé se setkal s tanecní hudbou pri pravidelných návštevách klubu Cream ve Velké Británii a Atomic Jamu a zanedlouho si prinesl pár levných gramofonu a mixážní pult a pokud zrovna nebyl v klubu, piloval v ložnici svuj DJing. Poprvé verejne vystoupil v Liverpoolském baru Baa v roce 1992 a behem svých studií na univerzite si na své konto pripsal príležitostné úcinkování na parties, v barech a klubech ve Wolverhamptonu a v Liverpoolu, vcetne již neexistujícího Edenu nechvalne proslulého promotéra Charlieho Chestera. V té dobe zacal provozovat malé, ale populární pátecní party Recycle v prumyslovém prostoru nad Wolverhamptonskou hospodou. V roce 1996, když ukoncil studia na univerzite s vyznamenáním v oboru biomedicíny, se Chris odstehoval do Prahy, aby poznal místní životní styl a získal zkušenosti s DJingem. Behem prvních nekolika mesícu v Praze chodil od klubu ke klubu a nabízel své demo nahrávky, což melo za výsledek pravidelné osmihodinové sety v klubu Újezd na gramofonech a pultu, které si musel obstarat sám. Po pár mesících prinesla tvrdá práce ovoce - agentura Lighthouse ho požádala o úcast na prestižních akcích, kde hrál po boku Davea Clarka, Davida Holmese, Nicka Warrena a Darrena Emersona. Na pocátku roku 1997 se Chris dal dohromady s promotérem Klubu X Nigelem Demonem a zacal spoluporádat a hrát na pravidelných sobotních akcích v klubu opet pod názvem Recycle. Party zaznamenala již od prvního uskutecnení necekaný úspech a Chris tam každou sobotu hrál spolu s nejlepšími ceskými DJs až do roku 1998, kdy byl klub uzavren. Behem té doby se Chrisovo jméno zacalo cím dál tím casteji objevovat na plakátech nejvetších a nejlepších parties v Praze. Chris hrál pravidelne pro obrovské davy lidí po boku tak uznávaných umelcu jako je Josh Wink, Colin Ddále Matthew B. a Luke Slater a jednou si dokonce zahrál speciální jungle set s Roni Size. Mezitím se Chrisova povest rozšírila i mimo Prahu a zacaly pricházet nabídky z celé zeme. Chris tak najezdil tisíce kilometru napríc Ceskou Republikou a hrál témer ve všech vetších a také v mnoha menších mestech. Ke konci roku 1997 prevzal Chris pražskou pobocku bookingové agentury dy-na-mix, která byla ve Velké Británii pod vedením legendárního Eddie Richardse vubec první bookingová agentura pro DJs. Behem svého pusobení v dy-na-mixu dovezl Chris do Ceské Republiky mnoho britských undergroundových hrdinu, jako byli Charles Webster, Nathan Coles, Phil Perry, Eddie Richards, Malcolm Duffy, D.I.Y. a Richard Sen. V roce 1998 zacal také vysílat svou sobotní nocní show na Rádiu 1 a publikovat clánky o hudbe, DJs a tanecní scéne v kulturním magazínu pro mladé lidi Think. Nejlepší pražský klub Roxy, Mecca a svetoznámá Radost FX jej zacali pravidelne bookovat na své parties; dále hrál po celé republice a zacal hrát i v zahranicí - v Nemecku, Rakousku a na Slovensku - na jedné listine se jmény jako Paul Oakenfold, Derrick May a C.J. Bolland. Dále také experimentoval jako promotér a na jednorázové vyprodané akce v Praze dovezl DJs Kenny Hawkese, Iana Pooleyho a Petea Hellera. Konec roku 1998 zastihl Chrise jako rezident DJe na mesícních parties Climax v Roxy, kde hraje pred zaplneným sálem dodnes. V roce 1999 byl ctenári magazínu Trip a návštevníky webové stránky techno.cz zvolen mezi tri nejlepší ceské DJs. Mezitím si upevnil svou pozici nenahraditelné soucásti ceské tanecní scény, pokracoval ve hraní po celé zemi a hrál na akcích s úcastí až 9 000 lidí. V té dobe zacal Chris casto hrát pro mezinárodní agenturu Wax v Praze, což jej dovedlo k produkování hudby, jež vyústilo v "Take This" na CD Waxu "Trans-Atlantic session", kterému se dostalo vrelého prijetí. V roce 2000 pokracuje Chris v produkování hudby; již vydal nahrávku "Come" a na nove vzniklém labelu Beeswax má vyjít track "Too fucked to funk". Jeho první oficiální kompilace vyšla s velkým ohlasem u Next Ery, zatímco jej úspešná spolupráce s Waxem privedla na stejné pódium s Basement Jaxx, Erickem Morillem a Presence a úcasti na novém zajímavém projektu SBS, kde Chris hraje s ceskými hvezdami Bidlem a Stephunkem na 4 gramofony, FX, klávesy, samplery a 505. Chris si již získal své stálé príznivce a o jeho povznášející, pusobivý a funky house je nyní vetší zájem než kdykoli predtím.
Text:www.chrissadler.com
 

DOPORUČUJEME

 
Syncopix: "Inspiruji se dnem i nocí, pláčem i bojem, opilcem i krásnou dívkou..." The Advent: "Na Apokalypsu se s Industrialyzerem těšíme už od jara!" Report z Drum Affection od Katky Hudební recenze: Kaiserdisco - In No One´s Shadow Shades Of Gray sedmnáctkou u Nightphunk Recordings Sonority a Jock The Lock hned sedmkrát na netlabelu Melodica Jackpot od Fusi & Johnson dalším titulem u Tribal Vision Sato-San To chystají na konec listopadu konečně album Report ze Sound Of Da Boombox od Kickita Report z koncertu Jóhanna Jóhannssona od Myclicka Report z Trasmission – Future Cities od Čéši Report z párty Shadowbox se Syncopixem od Katky Nažhavte se na Apokalypsu sety zahraničních vystupujících! Skyline: "U Private Madness, Public Danger jsme měli od začátku jasno..." United Flavour právě dokončují nové album Hudební recenze: Spirit Catcher - Partners In Crime Report z koncertu Trickyho od Myclicka SHato & Paul Rockseek právě debutovali s Orange Comrades Report z 15. narozenin LMB s The Brand New Heavies od Myclicka After TV z Flow se Sébastien Légerem od Jana Frejma Report z koncertu Crystal Castles v LMB od Vlasty Ševra Audiofly: “Náš label Supernature má za úkol podporovat nové talenty!“ Report z Wonderland Night od Čéši Petit Western dalším EP od Meraka Spirit Catcher: "Kostel? Možná to nejlepší místo pro chytání duchů!" Report z akce Apokalypsa The Bells od Čéši HD videa z Apokalypsy HD videa z Transmission od MHD Scott Ferguson: "Pro mě je důležité, aby to lidi nutilo tancovat, smát se, případně brečet či si zpívat..." Debutem nového labelu MOSP Recordings je Siberia od Michala Poliaka
 
 
 
 
 
 
 

Partnerské linky: festivaly 2016