ROZHOVOR

 

Pořadatelé Hip Hop Jamu zveřejňují "nevhodný" rozhovor

Rádi bychom se s širokou veřejností podělili o jednu zajímavou story. Koncem prázdnin jsme byli kontaktováni jedním mladým redaktorem (Nikita Poljakov) tištěného Bbaráku, zdali bychom neodpověděli na pár otázek do jejich plátku. Po zaslání otázek jsme si radši ještě telefonicky ověřili, zdali to myslí autor otázek vážně. Když jsme jím byli ujištěni, že opravdu stojí o naší reakci, tak jsme bez váhání zaslali naše odpovědi. Ty se pravděpodobně autorovi nelíbily a nezapadaly do jeho vize o letošních festivalech. Proto jsme se mohli v tištěném BBR#65 dozvědět, že naše produkční agentura 360 Production nezaslala odpovědi, že pravděpodobně tajíme některé skutečnosti před návštěvníky festivalů atd. Na důkaz toho, že opravdu nemáme před nikým co tajit nyní zveřejňujeme onen „zapomenutý“ rozhovor. Je na každém z nás, aby si udělal obrázek o letošních letních festivalech a profesionalitě některých ambiciózních redaktorů v této zemi.

 
Nikita (Bbarák): Jak bys hodnotil váš festival v porovnání s ostatními hip-hopovými festivaly na území Čech a Slovenska?

360 Production: Nejsme v pozici, abychom hodnotili nebo jakýmkoliv způsobem takhle porovnávali náš festival. Ten musí na prvním místě hodnotit návštěvníci letních festivalů a ti byli s naším prvním ročníkem co se týče reakcí v 95% velmi spokojeni. Četli jsme a poslouchali od lidí reakce na letošní Hip Hop Kemp, Orange Hip Hop Fest bez headlinera a to mluví za vše. Snažíme se sledovat reakce a přání lidí, protože pro ně ten festival děláme.



Nikita (Bbarák): Ve vašem oficiálním vyjádření bylo napsáno, že festival splnil vaše očekávání. S některými organizačními záležitostmi však nebyli návštěvníci spokojeni – viz. díry ve stanovém městečku, špatná navigace do festivalu, absence sprch. A když pomineme názory v diskuzích, tak třeba press se k Hip Hop Jamu taky nevyjádřil nejšťastněji. Jaká je vaše obhajoba nebo protiargument?

360 Production: Ano, náš festival opravdu splnil naše očekávání už z jednoho prostého důvodu, na rozdíl od ostatních domácích hip hop festivalů se na něm objevilo nejméně nedostatků. Tím se drobným errorům u nás samozřejmě nevyhýbáme. Díry ve stanovém městečku byly řádně označené dle norem, příště budou zavezeny. O špatné navigaci do festivalu slyšíme od tebe poprvé, asi jsi byl jediný, který přehlížel všudypřítomné cedule. Ano, sprchy byly instalovány se zpožděním, každopádně na rozdíl od Hip Hop Kempu byly funkční a lidi se do nich nebáli vlézt. Press se k Hip Hop Jamu nevyjádřil nejšťastněji? V našem media monitoringu je několik desítek kladných reportáží a pouze jedna záporná na iDnes.cz, kterou má na triku hádej kdo, určitě na to přijdeš. Jinak celkově nás pobavila tato otázka od tebe - člověka, kterej je zároveň členem „produkčního“ teamu letošního Hip Hop Kempu, kde byla hygiena na rozdíl od našeho festivalu v naprosto šíleném a katastrofálním stavu a reakce médií+návštěvníků na letošní Kemp mluví za vše.

Nikita (Bbarák): V oficiálním vyjádření jsem se také dočetl, že byl prolomen monopol. Monopol ale prolomen nebyl. Není to předčasná informace, která v podstatě dnes už nemá žádnou váhu, protože na Hip Hop Kemp 2007 přijelo 20 000 lidí?

360 Production: Znáš vůbec význam slova monopol? Pokud ne, tak si tento výraz najdi v odborné literatuře doporučuji klasiku EKONOMIE od dua Samuelson&Nordhaus a pak ti dojde co jsi v otázce napsal. Zjednodušeně Monopol = jeden festival (HHK), prolomení monopolu = 3 festivaly (HHA, HHJ, HHK). Není to o počtu návštěvníků.



Nikita (Bbarák): 6500 návštěvníků – to je pro vás tedy uspokojující počet. Troufnete si říct, že příští rok bude váš festival největší v Čechách?

360 Production: Ano, jsme spokojeni s letošní návštěvností. Od začátku jsme stáli nohama na zemi a počítali s návštěvností 1. ročníku v rozmezí 4000-8000 lidí. Troufneme si říct, že příští rok bude náš festival největší ČESKÝ urban culture festival a pozici největšího německo-polského festivalu na území Čech rádi přenecháme Hip Hop Kempu.

Nikita (Bbarák): Budete příští rok spolupracovat s t-Music?

360 Production: S kým budeme/nebudeme příští rok spolupracovat je interní záležitost každého promotéra.
 
 
 
 

ČLÁNKY AUTORA

 
 
 
 
 
 
 
 

Partnerské linky: festivaly 2016